Produkty dla planowanie budżetu (4)

Planowanie (Planowanie procesu budowlanego)

Planowanie (Planowanie procesu budowlanego)

Skrupulatne planowanie zapewnia zarówno dokładne wdrożenie wymagań budowlanych, jak i płynny proces budowy. Ustrukturyzowane podejście oraz zastosowanie nowoczesnej technologii przyczyniają się do bezpiecznego osiągnięcia ustalonych celów. • Planowanie generalne • Projekty budowlane • Procedury zatwierdzające • Przetargi • Planowanie wykonawcze • Planowanie specjalistyczne
Planowanie

Planowanie

Planowanie stołu
Zarządzanie projektami

Zarządzanie projektami

Od pomysłu na produkt z tworzywa sztucznego do momentu, w którym trzymasz go w rękach, znajduje się wiele małych i większych kroków procesowych. Oferujemy Państwu jako kompleksowy dostawca komfort, że wszystkie usługi, od rozwoju, przez projektowanie i konstrukcję, budowę narzędzi i wtrysk, aż po dalszą obróbkę (montaż, druk, grawerowanie), można zrealizować u nas w firmie. Nasi klienci bardzo doceniają, że wewnętrznie zorganizowaliśmy nasze procesy w taki sposób, aby w miarę możliwości mieli do czynienia tylko z jednym przedstawicielem. Monitorujemy dla naszych klientów poszczególne kroki procesowe oraz harmonogramy i przestrzegamy najwyższych standardów jakości, aby osiągnąć dla Państwa najlepszy wynik. Jako europejska, odnosząca sukcesy i innowacyjna firma, doskonała obsługa klienta jest dla nas stałym priorytetem. Certyfikat usługowy „Leitbetrieb Österreich” podkreśla nasze dążenie do świadczenia doskonałej jakości usług i stanowi dodatkową motywację,...
Usługa Zakupu i Doradztwa - TURNKEY USŁUGA ZAKUPU

Usługa Zakupu i Doradztwa - TURNKEY USŁUGA ZAKUPU

Usługi zakupowe i łańcucha dostaw od zera do bohatera w imieniu naszych klientów, w tym:  Analiza rynku dostaw i pozyskiwanie  Walidacja i rozwój specyfikacji technicznych  Planowanie i strategia zakupów  Badanie inżynierii wartości w celu osiągnięcia celu poniżej budżetu.  Przygotowanie pakietów RFP/RFQ, uwzględniających zarówno wymagania inżynieryjne, jak i handlowe  Wydawanie pakietów RFP/RFQ do dostawców i terminowe zbieranie ofert  Odpowiadanie na wyjaśnienia przed i po złożeniu ofert  Formułowanie oceny ofert handlowych i rekomendacji do oszacowania, skrócenia listy i negocjacji oraz przyznania  Odbieranie warunków płatności zgodnie z finansowymi standardami klienta.  Zawieranie umów z dostawcami i zarządzanie umowami  Przygotowanie „Przepływu gotówki z zakupów” w ramach warunków płatności  Definiowanie i wdrażanie zapewnienia jakości oraz inspekcji  Organizacja transportu i inspekcji  Zarządzanie logistyką